خرید لینک و بکلینک قوی، دائمی و با کیفیت

Read more about websites here.

نیکداد از این پکیج بک لینک برای چند سال برای خودش استفاده کرده و با همین پکیج در نتایج گوگل بالا می باشد. شامل 160 سایت قوی که تعداد زیادی از سایت ها در این پکیج ارائه شده و حداکثر 10 کلمه کلیدی قابل استفاده است. پکیج قوی از سایت های قدیمی با قدرت دامنه عالی با 45 سایت و در کلمات کلیدی با رقابت متوسط مناسب است. قطعا بله و این بک لینک ها می تواند در جابه جایی رتبه های سایت در گوگل کمک زیادی کند. لیست آماده ای در پکیج های بک لینک ما وجود ندارد و تمامی بک لینک ها متناسب با شغل شما پس از سفارش تهیه می‌گردد.

مورد سوم خرید بک لینک از سایت‌هایی است که در Site Wide خود به شما بک لینک می‌دهند. این نوع بک لینک به کسانی که قصد دارند در زمان سریع کلمات کلیدی سخت را به صفحه اول گوگل برسانند توصیه می‌شود. از بین بک لینک های تقویتی کامنتی، سوشیال بوکمارک و وب۲، پیشنهاد ما استفاده ترکیبی از این سه نوع بک لینک است.

سفارش بک لینک حرفه ای

بنابراین پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان به سراغ سایت های فروشنده بک لینک با پکیج هایی که تعداد لینک زیادی درون آن وجود دارد، نروید. یکی دیگر از اشتباهات رایج مخصوصا وقتی بودجه برای خرید بک لینک کم باشد، این است که سئوکار یا صاحب وب سایت، تصمیم به خرید رپورتاژ میگیرد. راستش را بخواهید خرید رپورتاژ باید با آنالیز قبلی سایت انجام شود و با توجه به گران قیمت بودن رپورتاژ، پیشنهاد نمیکنم اصلا بدون برنامه به سراغ آن بروید.

اما تشخیص این شرایط نیاز به آنالیز بک لینک دارد و اغلب هم به درد وب سایت های قدیمی میخورد که قبلا بک لینک زیادی ساخته باشند. با این توصیفات، پیشنهاد میکنم بدون پیشنهاد یک سئوکار به هیچ عنوان سراغ بک لینک های موقتی نروید. طبق چیزی که در تصویر مشاهده میکنید، قیمت بک لینک های فروشی این سایت از 8 هزار تومان آغاز شده و تا 1.200 هزار تومان هم ادامه دارد.

ما در زمینه طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ تخصص داریم. اگر مایلید بدانید خدمات ما چگونه می تواند باعث دستیابی شما به اهداف تجاری کسب و کارتان بشود با ما تماس بگیرید. خرید بک لینک در واقع به برون سپاری فرایند لینک بیلدینگ توسط صاحب سایت به مجموعه ای دیگر گفته میشود. به این صورت که برای مثال شما با پرداخت مبلغ 100 هزار تومان، پس از مدت زمان مشخص، فرضا 50 بک لینک با کیفیت دریافت میکنید. علاوه بر این، بهتر است رپورتاژها را زمانی بخرید که صفحاتی از سایت تان در صفحه 1 یا 2 گوگل گیر کرده و میخواهید رتبه شان را چند پله افزایش بدهید. پس بهتر است اگر تا الان بک لینک زیادی نداشته و سایت تان هم رتبه های خیلی خوبی ندارد، بیخیال رپورتاژ شوید.

از لحاظ نتیجه هم این کار کاملا مطمئن و اصولی هست و نتیجه مناسبی رو به همراه داره. سلام دوست عزیر
بله اگه تعداد سفارش های شما بالاست میتونین برای دریافت کد تخفیف به کارشناسان ما پیام بدین تا براتون کد تخفیف ارسال کنند. تو حوزه پزشکی برای پروژه های مختلفی بک لینک ثبت کردیم و شاهد نتیجه خوبی هم بودیم. یکی از سرویس هایی که به تازگی ارائه کردیم سرویس ایندکسر پریمیوم هست که این امکان رو فراهم میکنه بک لینک ها تو بازه زمانی کوتاه ایندکس بشن و تاثیرشون خیلی سریع دیده بشه. امکانش هست قبل از خرید بک لینک نمونه بک لینک به ما بدین؟ میخوام بدونم تو چه سلیت هایی لینک سازی انجام میدین و اینکه کیفیت و دامین آتوریتی سایت ها چقدر هست. خرید بک لینک از سایت های معتبر موجب بالا رفتن اعتبار و پیج رنک سایت خواهد شد.

اما به طور میانگین، می توانید در محتوای خود 1% کلمه کلیدی، 4% متن مرتبط با موضوع، 5% متن عمومی، 20% آدرس و 70% متن حاوی نام برند به کار ببرید. لینک سازی داخلی سایت به صفحه موردنظر و بک لینک هایی که مستقیما برای این صفحه ایجاد می شوند، اعتبار صفحه را تعیین می کنند. ممکن است اعتبار دامنه، خوب باشد اما صفحه موردنظر اعتبار پایینی در آن دامنه داشته باشد. معمولا صفحاتی که لینک سازی داخلی خوبی دارند، از اعتبار بالایی برخوردار هستند. اگر قصد دارید تا اعتبار صفحه موردنظر خود را بررسی کنید، می توانید از ابزارهای زیر استفاده کنید. با توجه به اهمیت این موضوع، وب پویا با بررسی های اصولی روی تمامی وب سایت ها برای گرفتن بک لینک اقدام می کند.

سفارش بک لینک حرفه ای

با ایجاد این نوع محتوا، فرصت هایی را برای سایت های دیگر ایجاد می کنید تا به محتوای شما لینک دهند. همچنین، در الگوریتم PageRank اهمیت لینک دهنده‌ها نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. لینک‌هایی که از صفحات معتبر و با رأسیت بالا به یک صفحه اشاره می‌کنند، اهمیت بیشتری دارند و می‌توانند رأسیت صفحه مقصد را بهبود بخشند. منظور از کیفیت بک لینک ها ، قدرت دامنه ایست که لینک سایت در آن قرار میگیرد.همچنین قدرت لینک به معیارهایی از جمله متن لنگر لینک ، ترافیک سایت لینک دهنده و غیره بستگی دارد.

تاثیر لینک خارجی بر سئو سایت آنچنان زیاد است که به جرئت می توان آن را جزو فاکتورهای اصلی سئو به حساب آورد. همواره کسب رتبه بهتر در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل دغدغه بسیاری از کسب و کارهای آنلاین است. فاکتورهای زیادی در رتبه بندی سایت شما در نتایج گوگل دخیل است که یکی مهم‌ترین آن‌ها داشتن بک‌لینک‌های باکیفیت و معتبر است. خرید بک لینک مزایای زیادی برای یک وب سایت به همراه دارد در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

زیرا به کمک این پیوندها ربات های جستجو بهتر می توانند یک سایت را شناسایی کنند و به تبع آن نیز محتوای سایت مورد نظر در رتبه بالاتری قرار خواهد گرفت. منتها بک لینک سازی امری بسیار حساس و تخصصی است و از هر سایت نمی توان لینک گرفت. به دفعات دیده شده اعتبار یک دامنه بسیار بالا بوده اما صفحه بک لینک دهنده اعتبار کمی در آن دامنه داشته است. بد نیست بدانید در تعیین میزان اعتبار یک صفحه معمولاً لینک سازی داخلی سایت به آن صفحه و همچنین لینک های خارجی ایجاد شده به طور مستقیم برای همان صفحه را مورد توجه قرار می دهند. بگذارید این طور بگوییم منظور از سایت های معتبر آن سایت هایی است که موتور جستجو آنها را خوب و قابل اعتماد می داند. با این تفاسیر وب سایتی که از نظر گوگل، کلاهبردار- فعال در زمینه قمار، پول – دارای هرزنامه و… تلقی می شود؛ هیچگاه نمی تواند بهترین لینک خارجی را به شما بدهد.

سفارش بک لینک حرفه ای

وجود این لینک باعث می شود تا ترافیک ارگانیک شما افزایش یابد و به شما کمک می کند تا رتبه های جستجوی بهتری در نتایج جستجوی گوگل بدست آورید. در کل بکلینک های فروم و کامنت، از نوع نوفالو بوده و اثر بسیار کمی دارند و با اندکی آزمایش متوجه خواهید شد که اثر هر کدام از آن ها شاید به اندازه یک دهم یکی از سایت هایی که در پلن ما به فروش می رسد نباشد. ما هم چنین در تیم «سون بک لینک» رپورتاژ [خرید بک لینک دائمی] را به قیمتی بسیار نازل به شما ارائه نموده و شما در هر رپورتاژ جهت فروش بک لینک دائمی می توانید تا سقف سه بک لینک به یک سایت جای دهید. با ثبت سفارش بک لینک جایگاه وب سایت و کلمات کلیدی خود را در گوگل و موتورهای جستجو افزایش دهید. خرید پکیج های بک لینک باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های شما می شود و شما می توانید به راحتی برای افزایش رتبه سایت تان به صورت کاملا آسان انواع پکیج های لینکسازی را در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری و سفارش دهید.

این در واقع روشی است که موتورهای جستجو پیوندهای سایت شما را تشخیص می دهند و نشان می دهند سایت شما دارای اطلاعات مفیدی است، پس مصرف کنندگان نیز این را می بینند و این نشان دهنده علاقه آن ها به نام تجاری شما است. امیدوارم حالا با دیدی بازتر و رعایت فاکتورهای جدی در خرید لینک برای سایت خود بک لینک تهیه کنید. در زیر لیستی از برترین بک لینک‌های دائمی برای خرید را مشاهده می‌کنید که می‌توانید همین حالا سفارش دهید. یکی از تکنیک های ارزان ایجاد محتوا خصوصا در پروسه های لینک سازی (بدون توجه به جنبه کاربرمحور بودن و تنها از دید سئو)، استفاده از تکنیک اسپین می باشد. این تکنیک روش ها و فوت و فن مختلفی داشته و هر یک از همکاران در حوزه سئو از یکی از این متدها استفاده می نمایند.

اگر رقبایی که در صفحه اول گوگل دارید را بررسی کنید خواهید دید که یکی از دلایل رتبه بهتر آن‌ها، داشتن بک لینک قدرتمند است. همان‌طور که شما برای وب سایت خود اقدام به سفارش بک لینک می‌کنید رقبا نیز برای بهبود رتبه و رشد وب سایت خود لینک‌سازی می‌کنند. لینک انبوه یا همان بک ‌لینک‌های اسپمی، لینک‌هایی هستند که به صورت اتوماتیک و با سرعت بسیار بالا ساخته می‌شوند و تعداد آن‌ها معمولا بیشتر از 1000 عدد در یک یا دو روز است. این نوع لینک‌سازی، به هیچ وجه توصیه نمی‌شود زیرا باعث کاهش رتبه سایت شما در موتورهای جستجوی خواهد شد. در واقع، این لینک‌ها به دلیل کیفیت پایین توسط الگوریتم‌های موتورهای جستجو شناسایی می‌شوند و ممکن است منجر به پنالتی شدن سایت شما شود.

اگر یک وبسایت بک لینک های مناسبی داشته باشد، علاوه بر آن‌که باعث بهبود کلمات کلیدی لینک‌شده (Anchor Text) می‌شود، باعث افزایش ارزش دامنه و صفحه یا همان da و pa نیز می‌گردد. خرید رپورتاژ آگهی خبری در کنار بک لینک ها مکملی قوی برای سئو محسوب می شود و در پنل بکوریتی می توانید رپورتاژ آگهی دائمی و فالوو را از بین 100 ها سایت انتخاب و آنلاین سفارش رپورتاژ را ثبت کنید . SEMrush دارای دو زمینه اصلی است، که به طور خاص با بک لینک ها سروکار دارد. اولین قسمت Backlink Analytics است که به شما اجازه می دهد تا رقبای خود را ارزیابی کنید و قسمت دوم Backlink Audit است. همچنین شما می توانید با ابزاری هایی مانند SEMrush بک لینک های رقبا را ببینید و بک لینک های سایت  خود را در یک مکان مناسب مدیریت کنید. پیگیری بک لینک، چیزهای زیادی در مورد ارزش سایت به شما می گوید و بخش مهمی از استراتژی سئو سایت به شمار می رود.

اگرچه این موتور جستجو لینک دهی به سایت های با کیفیت و ارزشمند را جزو فاکتورهای رتبه دهی محسوب نکرده است؛ اما چنین کاری تاثیرات مثبتی بر ظاهر شدن سایت در نتایج جستجو خواهد داشت. اگرچه بک لینک و ریپورتاژ آگهی از نظر حجم محتوای نوشته شده با یکدیگر متفاوت هستند؛ یعنی رپورتاژ طولانی تر از بک لینک می باشد. با این حال اصلی ترین وجه تفاوت آنها در این است که رپورتاژ در حقیقت یک بک لینک دائمی محسوب شده که هیچگاه حذف نمی شود.

داشتن تعداد زیادی بک لینک می تواند شما را به یافتن دوستان جدید، هدایت و برقراری ارتباط با مصرف کنندگان برساند. وقتی کسی یک پست خوب را می خواند و می بیند که به یک بک لینک به منبع اشاره دارد، این احتمال وجود دارد که با کلیک بر روی پیوند، اطلاعات بیشتری راجع به اینکه این مقاله از چه کسی و از کجا تهیه شده است، بیاندازد. اگر آن مخاطب واقعاً از پست شما لذت برده باشد، ممکن است شما را در شبکه های اجتماعی دنبال کند.

گوگل روش‌های متنوعی برای تشخیص خرید بک لینک و حذف سایت از نتایج گوگل را دارد. مهم‌ترین روش تیم ویژه گوگل است که وظیفه گشت‌وگذار در اینترنت و شناسایی سایت‌های فروشنده لینک را دارند. کارشناسان خبره گوگل، سایت موردنظر را بررسی کرده و با اطمینان از خرید و فروش بک لینک، سایت خریدار و فروشنده را جریمه خواهند کرد. در چنین شرایطی معمولا در پنل گوگل سرچ کنسول و در بخش Manual Actions یک پیام با موضوع Unnatural Links قابل‌مشاهده خواهد بود. اگر می خواهید بک لینک بخرید، سایتی که انتخاب می کنید باید بهترین شهرت ممکن را در گوگل دارا بوده و جایگاهی برای کلمه کلیدی مورد نظر داشته باشد. بهترین و ساده ترین راه برای به دست آوردن یک بک لینک خوب در شبکه جهانی وب، خرید بک لینک و رپورتاژ ارزان و قوی است.

اما اگر حوزه فعالیت تان حوزه های کم رقابت تر مثل زمینه های ورزشی و… است، میتوانید با 3/4 میلیون تومان شروع کنید. با اینکه همیشه با خرید محصولات و خدمات ارزان مخالفم، اما اگر روزی مجبورم کنند میان محتوای ارزان و بک لینک ارزان یکی را انتخاب کنم، قطعا انتخابم محتوای ارزان است! چراکه در نهایت اگر متوجه شوم این محتوا هیچ بازدهی نداشته و کیفیتش پایین است، آن را با محتوای خوب جایگزین میکنم.

وقتی مجازات دستی شامل حال شما شود، یک پیغام در پنل گوگل سرچ کنسول برای شما فرستاده می‌شود. بااین‌وجود اگر استانداردهای لینک‌سازی خارجی را شناخته و به‌درستی رعایت کنید، آن را می‌توان در دسته کلاه خاکستری قرار داد. اگر در نهایت تصمیم قطعی بر خرید بک لینک گرفتید، حتما باید تاثیر آن را در انتهای کار بسنجید. اگر این کار به‌درستی انجام نشود، هزینه‌ای که کرده‌اید، بی‌نتیجه خواهد ماند.

همانطور که می‌دانید مهم‌ترین فاکتور گوگل لینک‌های برگشتی به سایت شما است (یعنی بک لینک‌های شما) در الگوریتم‌های جدید طریقه لینک گرفتن کاملا متفاوت است! متخصصان سئو معتقدند که بک لینک های با کیفیت بالا ، عامل بسیار موثری در سئو سایت هستند که به شما کمک می کند رتبه وب سایت خود را در نتایج موتور جستجو بهبود دهید. بک لینک های با کیفیت باید در سایت های معتبر و پربازدید قرار گیرند و رتبه و اتوریتی بالایی داشته باشند. بسیاری از مدیران وب‌سایت‌ها به دلیل سهل‌انگاری در یک مدت زمان کوتاهی تعداد قابل توجهی بک لینک و رپورتاژ می خرند که این موضوع شک گوگل را بیشتر کرده و باعث می شود لینک سازی طبیعی جلوه ندهد.

سفارش بک لینک حرفه ای

در صورت سفارش پکیج‌های لینک سازی لایه‌ای و خرید بک لینک، لینکی برای مشتری ارسال می‌شود که به‌صورت روزانه می‌تواند رتبه کلمات‌کلیدی داخل پروژه را بررسی کند. خرید بک لینک حرفه ای چگونه است؟ بک لینک یک روش کارآمد و پر بازده است که نیازمند هزینه ی بسیار زیادی میباشد. ما در روش بک لینک، نیازمند شارژ کردن یا جایگزین کردن بک لینک ها هستیم که فرایندی بسیار هزینه بر است. با این حال، این کاملا به خودتان بستگی دارد که میخواهید یک اشتباه غیر قابل جبران انجام دهید یا اینکه هرگز همچنین چیزی را نمی خواهید. این شما هستید که با استفاده از یک تیم مجرب میتوانید بزرگترین لطف را به سایت و کسب و کار اینترنتی تان بکنید.

بکلینک های ساخته شده توسط سئو طلوع بصورت دائمی بوده و بعد از اتمام به مشتری تحویل داده میشود. سعی کنید بک لینک های ابتدایی سایت شما در  وبسایت های هم موضوع ایجاد شده و در ادامه مسیر به سمت سایر سایت ها بروید. یکی از مهم مترین بک لینک هایی که در اوایل می تواند به سایت شما کمک کند، اشتراک محتوا است. از این رو، توصیه می کنیم پکیج های اولیه خرید بک لینک دائمی خود را از سایت های web2 و سایت های اشتراک محتوا انتخاب نمایید.

سفارش بک لینک حرفه ای

از جمله داده‌های روی صفحه و لینک‌ها به ویژه خرید بک لینک و برای ارائه … رپورتاژ آگهی امروز یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین سرویسهایی است که میتواند به سئوی سایت کمک شایانی بنماید. در پلن 1 رپورتاژ آگهی رایاطرح ما یک متن رپورتاژ یونیک در زمینه کلمات کلیدی شما همراه با تصویر در 8 سایت خارجی با اتوریتی بالا قرار می دهیم. بهترین بک لینک ها بک لینک های محتوایی هستند که در نظر گوگل به طور طبیعی جلوه کنند و همچنین در سایت های پربازدید که خود رتبه خوبی در گوگل دارند قرار گیرند. رپورتاژ آگهی بک لینک شما را تبدیل به لینک محتوایی و طبیعی و مرتبط می کند که در کنار هم قدرتمندترین لینک را برای شما ایجاد می کند و سئو خارجی سایت شما را به نحو چشمگیری بهبود می بخشد.

گوگل برای رتبه بندی وبسایت ها عوامل زیادی را در نظر میگیرد که یکی از مهم ترین این عوامل بک لینک ها هستند.هرچقدر بک لینک های با کیفیت بیشتری داشته باشید ، رتبه سایت شما در گوگل بالاتر خواهد بود. خرید بک لینک به معنای خرید رتبه های برتر گوگل است ، چراکه با خرید بک لینک طبیعی از سایت های قدرتمند ، رتبه سایت شما به مرور زمان افزایش پیدا کرده و صفحات سایت شما در جایگاه های برتر گوگل قرار خواهد گرفت. ما خود سئو را به شکلی انجام می دهیم که وب سایت شما به صورت پایدار در صدر نتایج گوگل باقی بماند. اگر پاسخ سوالات شما در متن بالا نبود، می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و از طریق تلگرام، ایمیل و شماره تماس با ما ارتباط بگیرید. تجربه ما نشان می دهد که پردرآمدترین و موفق ترین وب سایت ها از لحاظ سئو همیشه آن مواردی بودند که خرید بک لینک را انجام می داده اند، اما گوشه چشمی به بحث پنالتی شدن هم داشتند.

به این ترتیب ضمن افزایش تعامل با مخاطبان، جامعه هدفتان نیز گسترش یافته و مهم تر از همه تعداد چشمگیری بک لینک دریافت خواهید کرد. فرض کنید یک کارشناس سئو به سایتی که از پیش رتبه خوبی دارد خدمات مشاوره سئو را به رایگان ارائه کند؛ و سپس در ازای خدمات تخصصی اش درخواست بک لینک از آن سایت را نماید. به این ترتیب فرصت ایده آلی برای دریافت بک لینک های خوب و با ارزش در اختیار خواهد داشت. کارشناسان ما در سئوکار برتر همواره تاکید دارند تا جایی که ممکن است به سراغ خرید لینک خارجی نروید و خودتان آنها را بسازید. با این حال بنا بر هر دلیلی اگر همچنان مایل به خرید لینک خارجی بودید؛ از بک لینک های موقتی دوری کنید.

احتمالا برای شما خیلی جالب خواهد بود اگر بدانید که شتجربه ما در موارد مختلف کار با سئوکاران این بوده که به صورت عجیبی حدود نیمی از سئوکاران فقط و فقط به سئو خارجی بسنده می کنند! یعنی ابتدا سفارش را گرفته و بلافاصله برای وب سایت مذکور سفارش بک لینک می دهند. ما افراد بسیاری را بدین صورت مشاهده نموده ایم و این پدیده خود از اهمیت فوق العاده سئو خارجی در سئو و بهینه سازی حکایت دارد. بک لینک ها از سایت های خارجی تهیه می شوند و اگر پکیج مناسبی نخرید احتمال اینکه جریمه شوید هم وجود دارد.

خوشبختانه این پکیج های لینک سازی به گونه ای ارائه شده اند که بیشترین تاثیرگذاری را بر روی جابه جایی رتبه های سایت در گوگل داشته باشند. بک لینک ها یکی از روش های عالی و بزرگ برای کمک به وب سایت شما در مبحث سئو است. تنوع در بک لینکها به شما کمک میکند تا یک استراتژی گسترده تر و متنوع تر را داشته باشید و از زوایای مختلفی به رتبه سایت خود برسید.

سفارش بک لینک حرفه ای

توجه کنید، رعایت توازن در دریافت لینک های فالو، نوفالو و سوشال سیگنال امری است که بسیاری از وبمسترها آن را رعایت نمی کنند . پیروزی در این نبرد، متعلق به کسب و کارهایی است که از استراتژی‌های درست و حرفه‌ای کمک می‌گیرند و به این استراتژی وفادار می‌مانند. توجه کنید ، رعایت توازن در دریافت لینک های فالو ، نوفالو و سوشال سیگنال امریست که بسیار از وبمستران آن را رعایت نمی کنند . برای رشد سریع و بدون دغدغه سایتتان در موتورهای جستجو، در کنارتان هستیم. سوال این است که کدام کسب و کارها در این نبرد دوام می‌آورند؟ پیروزی در این نبرد، متعلق به کسب و کارهایی است که از استراتژی‌های درست و حرفه‌ای کمک می‌گیرند و به این استراتژی وفادار می‌مانند.

که البته این بستگی به خود شما دارد و اگر محتوای یونیک داشته باشید قطعا سرعت ایندکس بک لینک ها بالاتر می رود. با استفاده از بک لینک های با کیفیت ، واقعی و دائمی با پیج آتوریتی بالا , سایت خود را در گوگل بالا بیاورید. اما دلیل این که گوگل اسرار به استفاده از این لینک ها داره اینه که بتونه وبسایت های مرجع رو شناسایی کنه و اون ها رو به صفحه ی اول موتور های جستجو بیاره تا همه کاربرا بتونن از مطالب موجود در اون سایت استفاده کنن. بک لینک یا لینک خارجی یه راه ارتباطیه که دو تا سایت رو به هم وصل می کنه و ربات های گوگل رو از سایتی که لینک داده به سایتی که لینک گرفته می فرسته تا اون سایت هم ایندکس بشه. در وهله اول باید بدنید که گوگل ارزش چندانی برای لینک های بی کیفیت و اسپم قائل نیست.

مشکل دقیقا همان جایی است که کاربران تصور می‌کنند با خرید رای می‌توان گوگل را فریب داد، اما سیستم نظارت گوگل بر خرید بک لینک بسیار پیچیده و قدرتمندتر از تصور کاربران است. اگر حرف ما را درباره سخت‌گیری‌های گوگل برای بک لینک باور نمی‌کنید، حتما از زبان گوگل حقیقت ماجرا را درباره خرید بک لینک بخوانید. زمانی که محتوایی با کیفیت می نویسید و کاربران دیگر را مشتاق به استفاده از آن می کنید، این کاربران با لینک دادن به شما به عنوان منبع اصلی نوشته لینک می دهند. دادن لینک به سایت های منبع از نظر گوگل بلامانع است و باعث گرفتن رتبه نیز می شود.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما