خدمات سئو و لینک سازی حرفه ای

کاربران دنیای امروز بین سبک‌های مختلف محتوا به نوع محتوا ویدئویی علاقه بسیاری دارند. پس بهتر است شما نیز از این فرصت استفاده کنید و با کمک تولیدمحتوای ویدئویی جانی تازه به بخش سئو خارجی وب‌سایت خود ببخشید. دوم، اگر محتوای خوبی نداشته باشید، حتی اگر بتوانید لینک بگیرید، صفحه شما رتبه‌بندی نمی‌شود. کیفیت محتوایی که هدف کاربر را برآورده کند، یک عامل مهم برای رتبه‌بندی است که از لینک‌ها اهمیت بیشتری دارد. اگر محتوای باکیفیت و لینک‌های خوب وجود نداشته باشند، نمی‌توانید رتبه بگیرید. در طول فرآیند رتبه‌بندی، موتورهای جستجو هنگام تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام صفحات را در نتایج اول برای عبارت «سئوی خارجی چیست؟» نشان دهند، این موضوع را در نظر می‌گیرند.

همین روند برای شما در زمان برند سازی و جلب اعتماد مشتریان نیز رخ خواهد داد. معمولا چنین حالت هایی که کاربر از طرف دوستان و آشنایان به یک سایت دعوت می شود ، اعتماد بیشتری نیز خواهد کرد. برای ارتباط با کارشناسان ویکی دمی میتوانید از راه های ارتباطی زیر استفاده نمایید. با انجام این کار، علاوه بر شفافیت بیشتر اطلاعات ذکر شده، از اثبات شایعات (رویدادها و تحقیقاتی که آدرس منبع آن‌ها هرگز ذکر نشده‌است)، جلوگیری می‌کنید. چگونه پیج اینستاگرام سئو کنیم سوالی است که همه فعالان و بازاریابان در دیجیتال مارکتینگ در پی پاسخ آن‌ هستند….

کتاب اصول و تکنیک های مطالعه مفید و موثر

اگر تمایل دارید، می توانید به آزمون تستی که در انتهای این مقاله آورده شده است، پاسخ دهید و دانش خود را با خواندن این مقاله محک بزنید. در این وبلاگ به یکی از مهم‌ترین بخش‌های سئو یعنی آموزش لینک سازی پرداختیم. روش‌های مختلف لینک سازی، آموزش ساخت بک لینک رایگان، نکات کلیدی و اصول لینک سازی خارجی و موارد دیگری را به طور کامل برای شما توضیح دادیم. حتما توجه کنید که بک لینک‌های ساخت خود را به طور مرتب نظارت کنید و مطمئن شوید که تبدیل به لینک شکسته نشده‌اند و کاربران را به صفحه فرود مناسب هدایت می‌کنند. در نهایت، به یاد داشته باشید که لینک سازی خارجی به تنهایی نمی‌تواند بهبود رتبه سایت شما را تضمین کند، بلکه باید با روش‌های دیگر سئو مانند سئو داخلی و تکنیکال ترکیب شود.

برای
همین گوگل اول سایت A یا لینک دهنده را بررسی
می کند تا مطمئن شود اسپم نیستند، اگر اسپم باشند، B را هم جریمه می کند و برعکس هم وجود دارد اگر B اسپم باشد، چون سایت A، آن را تایید کرده است
جریمه خواهد شد. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به وبین سئو می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. بنابراین از این مورد غافل نشوید و همه چیز را پیوند ها در نظر نگیرید! به اشتراک گذاشتن از طریق پیام رسان ها نیز می تواند عواقب بسیار خوبی داشته باشد. به جای اینکه از 10 سایت با اعتبار پایین لینک بگیرید ، سعی کنید از 1 سایت با اعتبار بالا پیوند بگیرید.

لینک های خارجی در بالا رفتن اعتبار سایت نقش پررنگی دارند؛ به این دلیل که موتورهای جستجوگر، لینک خارجی را یک نظر مثبت از سمت شخص ثالث در نظر می‌گیرند. به بیان بهتر، موتورهای جستجوگر بر این باورند که چیزی که دیگران درباره سایت شما می گویند، مهم‌تر از چیزی است که شما درباره خودتان می گویید. ویکی دمی در مقاله لینک سازی خارجی چیست ، صفر تا صد آموزش لینک سازی خارجی را برای شما بیان کرده است که با مطالعه آن نکات مهمی را می آموزید.

شما می توانید این کار را با توجه به شرایط کسب و کار در فضاهای مختلفی که در ادامه می آوریم، انجام دهید. همچنین توجه به اهمیت کیفیت نسبت به کمیت در هنگام لینک سازی خارجی نیز بسیار مهم است. رپورتاژ آگهی یکی دیگر از روش هایی بسیار خوب است که شما می توانید از آن برای لینک سازی خارجی استفاده کنید. رپورتاژ آگهی به معنی ایجاد مطلبی با پرداخت هزینه در یکی سایت هایی است که معمولا در حوزه کاری شما است و معتبر است. در هر حوزه ای که مشغول به فعالیت باشید قبل از اینکه شروع به لینک سازی کنید، آنالیز رقبا حتما لازم است. اینکه کمیت و کیفیت بک لینک های رقیب چگونه است، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

لینک سازی در وب سایت های مرتبط با موضوع

رپورتاژ یکی از مهم‌ترین نوع بک لینک است که می‌توانند تاثیر زیادی در رتبه‌بندی سایت داشته باشد. اما موضوعی که در بحث رپورتاژ مطرح می‌شود کیفیت سایتی است که رپورتاژ شما در آن قرار می‌گیرد. اساساً سایتی که رپورتاژ در آن قرار می‌گیرد و به سایت شما لینک داده می‌شود، باید اعتبار دامنه بالایی داشته باشد. بعد از اینکه چند وقتی از راه اندازی سایتتان می گذرد، بستگی به شرایط مختلف و نیازهای مختلف سایت خود، نیاز به لینک سازی در فضاهای مختلف دارید. این فرایند به دو بخش لینک سازی داخلی و لینک سازی خارجی تقسیم بندی می شود که با توجه به بالارفتن هوش ربات های گوگل هرنوع لینک سازی کاذب و خرید بک لینک به ضرر وب سایت شما تمام می شود. در نتیجه همانطور که مشاهده می شود سئو داخلی و سئوی خارجی، وب سایت ها را از جنبه های مختلف بهینه می کنند.

لینک سازی تکنیکی است که گوگل از آن برای اندازه گیری رتبه صفحات وب
استفاده می کند، البته این یکی از معیارهای گوگل می باشد. گوگل براساس قدرت و
جایگاه صفحاتی که به محتوای صفحات سایت شما لینک داده، امتیازی را برای آن صفحه در
نظر می گیرد. لینک سازی سفارش بک لینک یا همان لینک بیلدینگ به فرآیند ایجاد لینک خارجی به سایت
شما یا لینک داخلی بین صفحات سایت تا کاربران را به مکان های دیگر هدایت کند. گوگل
براساس قدرت لینک های خارجی ورودی و لینک سازی داخلی بین صفحات، رتبه ای را برای
سایت شما در نظر می گیرد.

  • شما نیز می توانید در کنار سایت خود، وبلاگ داشته باشید و به تولید محتواهای مختلفی متناسب با کسب و کار خود بپردازید.
  • لینک هایی که به صورت مصنوعی در سایت های غیر مرتبط با موضوع ساخته می شود، لینک سازی مصنوعی می گویند.
  • این مقدار به موتورهای جستجو می‌فهماند که لینک توسط کاربران ایجاد شده است.
  • افزودن پیوندهای معتبر و آموزنده یک وبسایت با کیفیت بالا به صفحات شما، باعث بهبود اعتبار وبسایت شما می‌شوند، در حالی که افزودن پیوندهای بی کیفیت و اسپم به سایت شما آسیب می‌رساند.

هنگامی که چندین سایت از استراتژی‌های مشابه در صفحه استفاده می‌کنند، سئو خارجی می‌تواند عاملی تعیین‌کننده در نتیجه این رقابت باشد. هرچه تعداد افرادی که برند شما را می‌شناسند بیشتر باشد، فروش شما افزایش بیشتری خواهد یافت. پس از اینکه حدود تعداد لینک های مورد نیاز برای صفحات و سایت شما و روش لینک سازی ترجیحی در فضاهای مختلف مشخص شد، حال می توانیم یک برنامه زمان بندی برای آن بنویسیم. در برنامه زمانبندی به عنوان مثال تعیین می کنید در چه فضاهایی در چه زمان هایی این کار را انجام دهید که البته برای اینکار از چیزی مانند تقویم محتوایی می توانید استفاده کنید تا بتوانید بصورت یکپارچه این کار را انجام دهید. هر کدام از این شبکه های اجتماعی عمومی کاربردهای خاص خودشان را دارند به عنوان نمونه برخی برای فضایی برای اشتراک گذاری مطالب علمی هستند، برخی برای ارتباط کسب و کار ها با یکدیگر هستند. این ابزار یکی از کامل ترین ابزارهای برای تحلیل وب سایت ها، تحلیل بک لینک ها و اعتبار دامنه، اعتبار صفحه و … است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو سایت حتما به صفحه آموزش سئو  سر بزنید. در عوض، سعی کنید از متون متعدد و متفاوت برای انکر تکست های خود استفاده کنید که کاربرد آن را برای کاربران و موتورهای جستجوگر راحت تر می کند. از کلمات کلیدی در متن انکر تکست های خود استفاده کنید که با کلمات کلیدی یا موضوع هدف یکسان باشد. در حقیقت، انجام اینکار به صورت مکرر باعث می شود به عنوان اسپم شناخته شوید. لرن دی ال یک رسانه محتوا محور در زمینه طراحی وب سایت و همچنین توسعه وردپرس است.که همه ابزارهای لازم برای توسعه سایت را در اختیار شما قرار میدهد. نوع سومی از سئو به نام سئو تکنیکال یا سئو فنی نیز وجود دارد که در حوزه سئو داخلی سایت قرار میگرد و بایستی در ابتدای طراحی سایت لحاظ شود.

به صورت تئوری، یک پست مهمان می تواند شامل بیش از 10 بک لینک باشد، البته وب سایت هایی با اعتبار بالاتر معمولا محدودیت هایی دارند. با این حساب، دیگر به رگبار بستن لندینگ های سایت با بک لینک های مختلف دردی از شما دوا نمی کند. در عوض باید به سراغ استراتژی های لینک سازی جدید و پیچیده تری برویم یعنی هرچه می توانیم داستان لینک سازی را طبیعی تر جلوه دهیم برنده بازی هستیم. به طور کلی اینکه تعداد دامنه های مرتبطی که به شما ارجاع می دهند روند صعودی داشته باشد خوب است.

متن قابل کلیک لینک‌ها نیز باید با مقصد شما سازگار باشد، زیرا انکر تکست درست می‌تواند باعث درک گوگل شود و به تاثیر مثبتی به روی سایت بگذارد. می‌توانید پاسخ سوالاتی که مطرح شده را در یک مطلب در سایت خود توضیح داده و لینک آن را در فروم قرار دهید. بدین شکل کلیک و ترافیک از بک‌لینک خود خواهید داشت و این قدرت بک‌لینک شما را بهبود می‌‌بخشد. اگر محتوای شما نتواند مخاطب را درگیر کند، تاثیری در رشدتان نخواهد داشت.

بعد از اینکه سایت فروشگاهی را طراحی کردید باید برندینگ را آغاز کنید و این از طریق دریافت بک لینک از سایت های معتبر اتفاق می افتد. معمولا بعد از ۳ ماه فعالیت روی سئو سایت فروشگاهی، لینک سازی خارجی باید آغاز شود. لینک های “Nofollow” به موتورهای جستجو نشان می دهد که نباید انکرتکست و لینک نوفالو را دنبال کنند که همین مساله باعث عدم انتقال اعتبار بک لینک به صفحه وبسایت شما می شود. لینکهای نو فالو تنها با هدف برنسازی و متعادل کردن تعداد بک لینک های DoFollow به وجود می آیند. لینک‌های Dofollow به موتورهای جستجو نشان می‌دهند که لینک به یک صفحه ایندکس شده ارجاع داده شده است و می‌تواند بر رتبه‌بندی صفحه مورد نظر تأثیر بگذارد.

به این ترتیب مخاطبان یک سایت از یک عده به چندین و چند قشر مختلف افزایش می‌یابد. این موضوع می‌تواند بازدید و فروش یک سایت را تا میزان زیادی افزایش دهد و موجب بهبود روند رشد یک سایت بشود. البته باید توجه داشته باشید که این مزایا در صورت استفاده صحیح و کامل از راهکارهای لینک سازی به شکل خارجی ممکن بوده و با استفاده از هر راهکاری ممکن است به نتیجه نرسد. پس برای استفاده از این مزایا، به اصول و قواعد بیان شده دقت کافی را داشته باشید. در اولین قدم برای رسیدن به لینک سازی خارجی مناسب، لازم است تا با معنا و مفهوم اصلی آن آشنا شویم. در واقع داشتن اطلاعات درست از چیستی لینک سازی خارجی یک سایت می‎‌تواند در باقی مراحل لینک سازی کمک کننده باشد.

برخلاف لینک‌های ورودی که باعث جذب ترافیک به وب‌سایت شما می‌شود، لینک‌های outbound ترافیک را از سایت شما به مقصد دیگری می‌فرستند. لینک‌های outbound اغلب برای تأمین منابع یا اطلاعات اضافی به مخاطبان شما یا استناد به منابع محتوای نوشته شده، استفاده می‌شود. این لینک‌ها می‌توانند در ایجاد اعتبار برای وب‌سایت شما و همچنین ایجاد یک تجربه کاربری مثبت با ارائه اطلاعات ارزشمند به بازدیدکنندگان شما مفید باشند. الگوریتم پنگوئن در گوگل توانایی آن را دارد که لینک سازی مصنوعی را تشخیص داده و سایت مورد نظر را در کلمه لینک سازی شده حذف کند. از همین رو توجه به چگونگی لینک سازی مصنوعی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و خود به عنوان یک ریسک بالا شناخته می‌شود.

  • نرم افزار Screaming Frog SEO Spider یک نرم‌افراز رایگان و تائید شده توسط متخصصین سئو می‌باشد که قابلیت تحلیل بک‌لینک از طریق وب‌سرور را دارد.
  • برای مثال از نظرات کاربران درباره سایت و کسب و کار خود استفاده نمایید .
  • برای
    همین گوگل اول سایت A یا لینک دهنده را بررسی
    می کند تا مطمئن شود اسپم نیستند، اگر اسپم باشند، B را هم جریمه می کند و برعکس هم وجود دارد اگر B اسپم باشد، چون سایت A، آن را تایید کرده است
    جریمه خواهد شد.
  • شما با اشتراک‌گذاری منظم محتوای خود در رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید ترافیک را از منابع مختلف جذب کنید.
  • با انجام این کار، علاوه بر شفافیت بیشتر اطلاعات ذکر شده، از اثبات شایعات (رویدادها و تحقیقاتی که آدرس منبع آن‌ها هرگز ذکر نشده‌است)، جلوگیری می‌کنید.

افرادی که در زمینه سئو فعالیت دارند و به نوعی متخصص در این زمینه می باشند بر این باور هستند که لینک های خارجی منبع بسیار مهم و تاثیر گذار در بدست آوردن رتبه بالا در موتورهای جستجو می باشند. لینک بیلدینگ Link Building را می توان یکی از فاکتور های مهم در افزایش رتبه و بهینه سازی سایت برشمرد. لینک سازی را باید اصولی و مطابق با معیارهای White Hat Seo یا همان سئو کلاه سفید انجام داد. تکنیک های کلاه سفید در واقع روش هایی هستند که اصولی و قانونی بوده و گوگل حساسیت خاصی نسبت به آن ها ندارد. در ایران لینک بیلدینگ اغلب به صورت مصنوعی اتفاق می‌افتد و این همان چیزی است که گوگل از آن به عنوان سئو خارجی البته به روش سئو کلاه سیاه یاد می‌کند.

بنابراین، اگر محصولات یا خدماتی را می‌فروشید، یک پروفایل کاری در تمام وب‌سایت‌های معتبر برای کسب و کارتان ایجاد کرده و از مشتریان خود بخواهید نظرات خود را منتشر کنند. نظرات در استراتژی سئوی خارجی به شما کمک می‌کند تا در موتورهای جستجو بهتر دیده شوید و اعتماد کاربران را به‌دست آورید. اگر کسب‌وکارهای اینترنتی به تکنیک‌های سئو توجه کافی نداشته باشند، رتبه خود در موتورهای جستجو مثل گوگل را از دست می‌دهند و به زودی از بین خواهند رفت. اگر قصد دارید به‌ طور چشم‌گیری افزایش ترافیک ورودی سایت از طریق گوگل را افزایش دهید و با جدیدترین تکنیک‌ها و ابزارهای سئو آف پیج آشنا شوید، در ادامه با چک لیست کامل Off Page SEO سال 2022، همراه تسمینو باشید.

حتی گوگل با راه اندازی یک سرویس به نام پیج رنک page rank (سیستم امتیاز دهی به سایت ها بر اساس دریافت بک لینک) اهمیت این موضوع را به وبمستران فهمانده بود. سئو خارجی چیست؟ در مقالات قبلی به آموزش سئو و آموزش سئو داخلی پرداختیم و با مفهوم آنها آشنا شدید. در این مقاله قصد داریم به صورت مفصل و کامل به آموزش سئو خارجی یا off page SEO  بپردازیم. اگر بخواهیم به صورت کلی SEO خارجی سایت را توضیح دهیم، به مجموعه کار هایی که یک وبمستر یا مدیر سایت، برای نشان دادن محبوبیت سایت خود، در بیرون از چارچوب سایت به گوگل، نیاز دارد سئو خارجی وب سایت می‌گویند. البته امروزه به شدت محتوا مهم است و اگر مثلا چندین وبلاگ با محتوای بی کیفیت دارید، قطعا مفید نخواهند بود.

عدم رضایت کاربر از شما مهم‌ترین عامل شکست لینک‌سازی خارجیتان خواهد بود. لینکی که از یک سایت به سایتی جداگانه اشاره می کند، لینک یا پیوند خارجی نامیده می شود. به عبارت ساده تر، اگر وب سایتی به وب سایت شما لینک می دهد، به عنوان لینک یا پیوند خارجی شناخته می شود. به همین ترتیب، اگر از سایت شما به وب سایت دیگری لینک داده شود، بازهم این موضوع صدق می کند.

لینک سازی اسپم یعنی دریافت لینک با کیفیت کم از دیگر سایت ها که ممکن
است آن ها قبلا توسط گوگل جریمه شده باشند. پس خیلی مهم است که به مساله دقت کنید و از هرسایتی اقدام به
گرفتن بک لینک نکنید. همه شما تاریخ را بخوانید تمام کشور گشایی های پادشاهان توسط سربازان بوده و هست. من در این دوره پیشرفته لینک سازی به استراتژی های مهم لینک سازی خارجی می پردازم تا بتوانید تاج گذاری برای محتوایتان انجام دهید. اگرچه لینک های نوفاولو اعتباری به وبسایت شما منتقل نمیکنند، اما داشتن آن ها در بک لینک ها لازم و ضروری است.

با افرادی که در حوزۀ کاری شما فعالیت می‌کنند، ارتباط برقرار کرده و شبکه‌سازی کنید. علاوه‌براین استراتژی لینک سازی خارجی به شما می‌گوید که کدام شبکه‌های اجتماعی برای رشد کسب‌وکار شما مناسب هستند. موتورهای جستجو برای کاربران خود ارزش قائل هستند و همیشه هدف آن ها نشان دادن مناسب ترین و مطابق ترین نتایج برای جستجوی کاربران است.

پس برای برندسازی حرفه ای و شانس بیشتر فروش کالا و خدماتتان بهتر است صریح باشید و هر آنچه که هستید را به کاربرانتان نمایش دهید تا هیچ جای ابهامی برای آن ها باقی نماند. با توجه به تغییر سلیقه کاربران از طریق ارائه محتوای جذاب توسط رقبا بایستی یک دید بلند مدت و دقیق از تولید محتوای متنی، تصویری و صوتی در قالب محتوای صفحات وبسایت خود داشته باشید. علاوه بر مواردی که ذکر کردیم ، چنیدن و چند صد راه های دیگر ایجاد پیوند برای وبسایتمان وجود دارد.

هدف رونمایی از سرچ محلی در درجه اول کمک به کاربران در پیدا کردن نزدیک ترین مراکز ارائه محصولات و خدمات است و در درجه دوم کمک به کسب و کار های محلی. مهم ترین قسمت در شبکه های اجتماعی است که در سئو خارجیِ شما به صورت مستقیم و غیر مستقیم تأثیر مثبت دارد. همچنین لازم به ذکر است که تقریباً تمام پیوندهایی که از سایت‌های رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کنید “nofollow” هستند، به این معنی که توسط موتورهای جستجو نادیده گرفته می‌شوند. اگر بخواهیم به صورت غیر تخصصی بیان کنیم، اگر سایتی به وب سایت شما لینک دهد این لینک به عنوان لینک خارجی در نظر گرفته می شود. همچنین، اگر شما نیز به یک سایت دیگر لینک داده باشید آن لینک هم، یک لینک خروجی محسوب می شود. اگر کسب و کاری دارید که به طور محلی و در منطقه ای خاص فعالیت دارد، و محل کاربران میتواند برای شما مهم باشد، باید به  سئو محلی سایت خود نیز توجه کنید.

متخصصان سئو، استراتژی لینکسازی خارجی را موثرترین عامل کسب رتبه‌های بالا در موتورهای جستجو می‌دانند. لینک خارجی در سئو یک عامل کوچک و در عین حال مهم است بنابر این باید به آن توجه زیادی شود. هنگامی که در حال ایجاد یک وب سایت جدید هستید یا اگر در حال حاضر یک وب سایت تأسیس شده دارید، نباید از فعالیت های تعاملی و رتبه بندی مربوط به پیوندهای خارجی چشم پوشی غافل شوید. این مورد یکی از سخت ترین معیارها برای دستکاری غیرطبیعی در رتبه های نتایج جستجو است. بنابراین، یکی از بهترین روش ها برای موتورهای جستجو جهت تعیین ارزش و افزایش رتبه سایت به شمار می آید. استراتژی لینک سازی خارجی، یک برنامه حاصل از تحلیل های مختلف است که در آن چگونگی لینک سازی خارجی مبتنی بر اهداف کسب و کار و شرایط آن مشخص می شود.

اما آنچه که اهمیت دارد این است که بتوانید بازدهی لینک سازی هایی که انجام داده اید را بسنجید. با این کار می توانید پیوند های خود را بهبود دهید و کماکان اعتبار دامنه خود را افزایش دهید. ساخت لینک در وبلاگ ها تاثیر بسیار زیادی در سئو سایت شما دارد و کمک میکند تا رتبه های کلمات کلیدی شما در گوگل افزایش یابد. هرگاه به سایت دیگری لینک دهید، آن سایت مشاهده می‌کند که به آن‌ها لینک داده‌اید. سپس، آن‌ها احتمالاً با لینک دادن به سایت شما در محتوای خود، لطف شما را جبران می‌کنند.

این نوع لینک خارجی یک منبع عالی ترافیک رایگان برای وبسایت شما است و همانطور که ذکر شد، عنصری اساسی در الگوریتم موتور جستجوی گوگل است. تعداد لینک‌ سازی خارجی مهم است اما ارزش آن‌ها از نظر مورد قبلی نسبی است. در بسیاری از موارد این اتفاق رخ می‌دهد که یک وب‌سایت، از برند شما در محتوای خود نام می‌برد اما به سایت شما لینک نمی‌دهد. در این مواقع می‌توانید به صاحب وب‌سایت اطلاع دهید و از او بخواهید تا روی اسم برند شما به شما لینک بدهد. بسیاری از حوزه‌های کسب‌وکار، دارای دایرکتوری هستند که با درج اطلاعات خود در آن می‌توانید به سایت خود لینک بدهید و کاربران هدف خود را جذب کنید.

برای اینکه بتوانید در سئو خارجی موفق شوید می‌توانید از برگزاری وبینار در پلتفرم‌های مربوطه کمک بگیرید. برای انجام این کار باید تاریخ برگزاری وبینار را در شبکه‌های اجتماعی کسب ‌و کارتان به مخاطبین هدف خود اطلاع‌رسانی کنید. سایت های مختلفی وجود دارد که مرتبط با کسب و کار شما است و شما می توانید به صورت رایگان در آن ها به معرفی محصولات، خدمات، مقالات و… کسب و کارتان بپردازید و به عنوان مهمان پست هایی را به اشتراک بگذارید. یکی دیگر از کارهایی که در تعیین استراتژی لینک سازی باید به آن توجه کنید تحلیل رقبا است که یکی از موارد مهم سئو است. در واقع با تحلیل رقبا می توانید به عنوان مثال بفهمید مخاطبان کسب و کار شما بیشتر در کجاها هستند، رقیبانتان از چه جاهایی بیشتر استفاده می کنند. شبکه های اجتماعی به خودی خود تاثیری در رتبه سایت در موتورهای جستجو ندارند اما میتوانند به شما برای ارتباط با کاربران و مشتریان بالقوه کمک بسیاری کنند.

شما می‌توانید برای آشنایی کامل با فرایند لینک سازی، مقاله لینک سازی چیست؟ راهنمای کامل لینک بیلدینگ ۲۰۲۳ را مطالعه بفرمایید. امروز قصد دارم یکی از مهمترین ابزار هایی که شما همیشه برای سئو سایتتون بهش نیاز دارید رو معرفی کنم. در بین شبکه های اجتماعی گفته شده به لینکدین توجه بیشتری داشته باشید. در لینکدین می توانید علاوه بر گذاشتن پست در تایم لاین خود به انتشار مقالات طولانی نیز بپردازید و به راحتی می توانید به سایت و مقالات خود لینک دهید. شاید وسوسه شوید که بعد از آنالیز رقبا تمامی کارهایی که آن‌ها در مسیر سئو خارجی انجام داده‌اند را کپی کنید. در حالی‌که این کار کاملا غلط است و شما باید بر اساس وضعیت سایت خودتان، استراتژی سئو خارجی مخصوص خودتان را پیاده‌سازی کنید.

از این رو بررسی این لینک‌ها و جلوگیری از ارجاع‌های نامربوط و بی ارزش برای حفظ وضعیت سئوی سایت اهمیت زیادی دارد. شما در اکثر مواقع باید از پیوند های dofollow استفاده کنید که هم به وب سایت شما و هم به وب سایت دیگران اجازه میدهد تا نفوذ خوبی برای گوگل دریافت کنند. یک لینک dofollow سیگنال های pagerank را ارسال می کند ولی nofollow این کار را انجام نمی دهد. پیوند خارجی هر لینک یا همان بک لینک به این صورت است که به صفحه هدف در دامنه ای جدا از دامنه خود، اشاره می کند و خارج از دامنه میزبان می باشد. امروزه تمامی سایت ها برای لینک سازی خارجی خود از تگ نوفالو استفاده
می کنند تا امتیاز منفی سایت مقابل به سایت آن ها وارد نگردد.

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما