توقیف خودرو بنز با مدارک جعلی و کشف خودرو مسروقه در جاده های مازندران

فرمانده انتظامی منطقه مازندران از کشف یک دستگاه خودرو بنز به ارزش 150 میلیارد ریال در شهرستان آمل خبر داد.

آفتاب نیوز :

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس «حسنی مژنی شهرشتانی» در تشریح این خبر گفت: پس از دریافت گزارش یک دستگاه خودرو سواری با مدارک جعلی از تهران به مقصد آمل و انجام کارهای اطلاعاتی، امنیت اقتصادی شهرستان آمل با همکاری اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی منطقه رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: خودروی بنز قاچاق که از تهران به سمت آمل در حرکت بود با همکاری فرماندهی انتظامی ناحیه لریجان توقیف شد و کارت خودروی ارائه شده توسط راننده مرسدس بنز اس 500 بود اما خودروی دستگیر شده اس. 63 AMG و پلاک نیز وارد سامانه شد، خودرو در لیست سیاه و متعلق به خودروی دیگری بود.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: شماره شاسی خودرو با گواهینامه رانندگی ارائه شده توسط پزشکی قانونی مطابقت نداشت و خودروی بنز با همکاری دادگاه به ظن قاچاق توقیف شد.

رئیس سازمان با بیان اینکه کارشناسان ارزش خودروی قاچاق آشکار را 150 میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی منطقه مازندران با اشاره به اینکه مرکز فوریت های پلیسی 110 آماده دریافت اطلاعات و پیام های مردمی است، از شهروندان خواست; هرگونه اطلاعات در مورد قاچاق را با شماره 110 به پلیس اطلاع دهید تا با قانون شکنان برخورد شود.

کشف و ضبط 5 میلیارد ریال موتور سیکلت قاچاق در فریدونکنار

جانشین پلیس مازندران از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در شهرستان فریدونکنار خبر داد.

رئیس «سید موسی حسینی» نیز گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فریدونکنور با هدف مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل وسایل حمل و نقل در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین مشکوک و وارد عمل شدند. وارد آن شد. اقدام برای تحقیق

وی افزود: موتورسوار بدون توجه به اخطار و علائم پلیس از محل متواری شد هر سند قانونی و معتبر گمرکی.

جانشین پلیس آگاهی مازندران با اشاره به ارزش موتور سیکلت توقیفی، به گفته کارشناسان 5 میلیارد ریال اعلام کرد.

خودروی دزدیده شده تویوتا رافور در محمودآباد کشف شد

رئیس پلیس Police شهرستان محمود آباد از کشف یک دستگاه خودروی سرقتی «تویوتا رافور» از تهران و دستگیری سارق در آن شهر خبر داد.

سرهنگ “محمود حسین زاده” در توضیح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر احتمال ورود خودروی تویوتا رافور مسروقه از سمت تهران به شهرستان محمودآباد، بلافاصله این موضوع در دستور کار مدیران قرار گرفت.

وی افزود: در این زمینه ماموران انتظامی ناحیه سرخرود با اجرای طرح عملیاتی در محور اصلی شهرستان موفق به کشف و دستگیری خودروی مورد نظر شدند.

رئیس پلیس Police شهرستان محمودی آباد از دستگیری سارق خودرو در این عملیات خبر داد و بیان کرد: ارزش خودروی مسروقه کشف شده بر اساس نظریه کارشناسان بیش از 25 میلیارد ریال است.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد از شهروندان خواست با توجه به تذکرات پلیس، نصب سیستم های هشدار دهنده و جلوگیری از سرقت در منازل، خودروها، اماکن تجاری و مشاغل خود را انجام دهند. در صورت برخورد، مظنونان باید در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 مراجعه کنند.

دستگیری سارقان خودرو در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارقان خودروی «پراید» که راننده را تهدید و به آن حمله کردند، خبر داد.

سرهنگ “محمدزمون شولیکار” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام خبر سرقت از یک دستگاه خودروی سواری “پراید” با تهدید و حمله چاقو به راننده در شهرستان بابل به عنوان سرنشین 2 سارق و فرار آنها، این موضوع باید در دستور کار کارآگاهان قرار گیرد.با ماموریت ویژه پلیس تعیین شد.

وی افزود: با تکمیل اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس، کارآگاهان ضمن شناسایی هویت سارقان، خودروی مسروقه را کشف کردند.

رئیس پلیس شهرستان بابل افزود: پس از هماهنگی پرونده با اعزام جمعی از مسئولان پلیس جاسوسی این شهرستان، دو سارق در یک عملیات ضربتی دستگیر و به همراه خودرو مسروقه به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ شالیکار تصریح کرد: متهم در بازجویی فنی و با ادله محکم پلیسی به سرقت خودرو اعتراف کرد، بر این اساس پرونده مقدماتی تشکیل و متهم پس از تشکیل پرونده روانه زندان شد. ماشین تحویل داده شد

رئیس پلیس شهرستان بابل با اشاره به ادامه تحقیقات پلیسی در این مورد به شهروندان توصیه کرد: حتی الامکان از حمل مسافران ناشناس در جاده خودداری کنند تا از بروز چنین حوادثی جلوگیری شود.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما